5:e september.

Dagens datum kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Idag är det tre år sedan jag flyttade till London. Tre fullspäckade år - nya erfarenheter och människor, så många val, vägar och insikter om livet. Men framför allt, en personlig resa utan dess like. Jag ångrar absolut INGENTING och, det bästa av allt, idag är jag så pass mycket tryggare i mig själv än vad jag var för ett par år sedan. Jag står för mina val/beslut och vågar gå min egen väg utan att lägga vikt vid vad alla andra tycker och tänker, jag kan vara ärlig mot mig själv och klappa mig på axeln och säga "bra jobbat Alex, det där gjorde du bra" och vara stolt över mig själv. På riktigt.

Och ja, London är fortfarande London och det är bara en tidsfråga innan vi ses igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0