People like us.

Jag har bokstavligt talat nästan jobbat konstant sen jag kom hem från London. 10 dagar i rad och jag känner mig lite sliten tack vare tentaskrivande parallellt vid sidan om. Ja det går ju om man vill. Antal nätter jag sovit hemma i min egen säng är lätträknade, en. Nu väntar natt nummer två och en ny arbetsvecka. Tur att man älskar det man gör, trots att sömnen blir lite (väldigt) lidande och rubbad. Idag har jag åtminstone haft en ledig eftermiddag och hunnit med lite shopping, storhandling och tvätt, ja sånt man inte hinner med annars.

Jag inser att det låter som om jag har universums tråkigaste liv just nu, haha, men det har jag inte. Verkligen inte. Många motgångar men däremellan rullar det på. Vissa saker håller på att bryta ner mig fullständigt mentalt, medan andra drar upp mig, peppar mig och får mig att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0