130313

Ni vet dagar som är så där fruktansvärt helt awesome på något sätt? Idag var en sådan dag. Jag har känt mig så vuxen, så modig, så anvarsfull. Överträffat mig själv. Vissa gånger får man vara stolt. Idag har jag jobbat, ibland är man lite bättre än vad man brukar vara. Jag har alltid kul på jobbet, alltid, men när man verkligen känner att man gör någon skillnad, fyller en viktig funktion, får kollegor och chefs fulla förtroende och stöttar någon till framgång eller gör en viktig insats - ja då kan jag klappa mig själv på axeln och somna med ett stort leende på läpparna. Idag har jag växt som människa. Hur underbart är det inte att kunna säga det? En spännande dag fylld med utmaningar, US, grymma kollegor och serotonin. Fan vad jag älskar mitt jobb, rent ut sagt. Och ja, jag har sagt det minst hundra gånger tidigare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0