Midsommarhelgen

 

 
När man precis checkat ut från en helt fantastisk långhelg på jobbet tillsammans med bästa kollegan Tom och det går upp för en att "herre gud, hur ska jag någonsin hitta ett annat jobb som är lika roligt och givande som detta?". Den här midsommarhelgen (som har firats på allt annat än ett traditionsenligt sätt) har jag haft så kul, att få jobba med en vän som är precis lika galen som mig, har samma humor och inställning till livet och är min 100% manliga motsats - bästa teamet. Gourmétmat i dagarna fyra, godaste midsommarbakelserna, epic fails, Söderköping, frukost á la UK, galna upptåg, skratt skratt skratt. Jag har massor av fina bilder och roliga händelser att berätta, men det vore tyvärr tjänstefel.

Nu gick Christoffer precis och jag ska njuta av en lång sovmorgon imorgon. Bara jag och min sköna säng, ahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0