Lugnet som infinner sig...

...när terminens sista betyg registreras i LADOK och 135hp är avklarade. B-uppsatsen lämnar vi bakom oss och jag checkar ut från vårterminen med ett VG i psykologin. Ett VG som alla sa var helt omöjligt att uppnå, men det gick, och framför allt, det gick att jobba vid sidan av. Hårt slit ger resultat, så är det. Mina chanser att komma in och skriva C-uppsats i höst höjde sig avsevärt då det är betygintag, men är fortfarande små då antal sökande i förhållande till antal platser är galet. Planerna inför hösten är dock ytterst oklara, är så ofantligt skoltrött och behöver en paus samtidigt som jag vet att en kandidatexamen är inom räckhåll. C-uppsats, distanskurser, jobb, eller något annat till hösten. Alternativen är många! Inväntar 12:e juli och sen får jag fatta beslut. Nu har jag lovat mig själv att inte fundera på det här under de kommande veckorna och bara njuta av sommaren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0