130531

Det har varit en väldigt, väldigt lång vecka. Jag har jobbat och nått upp till mina 80% för maj månad (att jag har orkat och hunnit med det är ett under, men det känns för jäkla bra och jag älskar verkligen det jag gör) och varit i skolan alla dagar. Veckans höjdpunkt so far inträffade i onsdags då jag fick det positiva beskedet att jag satte ett VG på senaste tentan! Herre Gud, chocktillstånd delux! Annars har jag mest försökt få mina dagar att klaffa. hinna packa ihop lägenheten och fixa och dona med alla miljoner saker som uppkommer vid en flytt. Imorgon tar jag mitt pick och pack och flyttar. Jobbigt, men kul. En flyttlåda agerar bord just nu och jag har verkligen ingen aning om vart saker och ting är. Skönt att det snart är över. Något som är mindre skönt är att allergin är fullkomligt åt helvete. Sommar i all ära, men... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0