Hej sommar.

 



1. "Hård" jobbdag. 2. B-dayfirande för fina vännen på nya favoritrestaurangen. 3. En av många promenader. 4. Provade att baka bagels vilket slutade med succé under frukostdejten. 

Sommaren rullar på precis lika fort som alla andra år och jag har det hur bra som helst. Kan inte klaga på någonting, inte ens vädret. Långa och roliga jobbdagar på en arbetsplats jag älskar, promenader med Christoffer, utekvällar med bästa vännerna, kaffe ute i solen, sköna sovmorgonar (få, men ack så bra), sol, bad, skratt. Jag njuter. Jag har hunnit se alla Game of Thrones avsnitt (hur galet bra är det inte?!), börjat läsa böcker, baka - tre solklara tecken på att jag mår bra och kan slappna av. Stressen har lagt sig och jag kan tänka klart, igen. Jag har lyckats med "det omöjliga" och kommit in på fördjupningskursen i psykologi till hösten och det mesta känns ganska fint. Hur har ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0