130122

Psykologin, fortsättningskursen, drog igång igår. Ingen rast och ingen vila. Bokstavligt talat. Fullt ös medvetslös. Herre Gud, den här kursupplägget är det värsta jag varit med om so far. Men det ska väl gå. Hade åtminstone en väldigt intressant föreläsning igår, tillhörande psykologiämnet men inte kursen. En man med adhd, dysleksi, dyskalkyli och aspbergers, samt nykter alkolist, berättade sin livshistoria. Världens är så orättvis att jag blir mörkrädd, att man kan behandla folk så illa är fruktansvärt. Beundransvärd man (som för övrigt lät precis som Magnus Uggla på rösten och har varit inskriven på samma behandlingshem samtidigt som Kate Moss), lärde mig en hel del.

Nu ska jag bege mig hemåt, dags att dra sig mot Bästkusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0