Yeah I laugh and live and I have love to give. But sometimes all you can do is hate.





Senaste dagarna.

1. TSS utbildningen i onsdags, fy tusan vad jag älskar det! Har lärt mig grymt mycket och självförtroendet steg till skyarna av all beröm. 2-3-4-5. Underbara fredag! What a night. Några öl på VV och sedan drinkfest (dvs, en drink/rum) på Flamman i skönaste korridoren. Herre Gud vad kul vi hade! Att umgås med vänner är guld värt, alla gånger. 6-7-8. Helgen. Har firat pappas b-day/min namnsdag (samma dag, annars firar jag ej namnsdagar) på hemmaplan och myst med min lilla prinsessa och familjen. 

Utöver de senaste dagarns awesomeness har jag hunnit casha in ett litet VG, haft fin middag/vinkväll med bästa tjejerna, gymmat fyra gånger och haft riktigt, riktigt kul tillsammans med dem jag älskar allra mest. Nu låter mitt liv som en dans på rosor, det är det inte, allt så jävla fucked up. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0