Nobody sees, nobody knows. We are a secret, can't be exposed. That's how it is, that's how it goes. Far from the others, close to each other.



Fredagen var i särklass en av de bättre på väldigt, väldigt, väldigt länge. Något som skulle bli en kväll med bästa killkompisarna slutade i världens fest med ALLA favoriter. Precis vad jag behövde. Spontanitet kan aldrig sluta fel när man hänger med fina vänner! Grabbarna peppade mig hela dagen när jag jobbade mina 8h (tack!). Sedan var det bara att bege sig hem, byta om, fixa smink och möta upp dem på Villevalla (ja, stammisstället). Mer folk strömmade dit, tillslut var vi hur många som helst! Begav oss sedan till Flamman för en två tre mellanfester hos både den ena och den andra, häng i bästa korridoren, dans nere på Flamman, massa skratt med underbara kompisar. Flängde runt lite överallt och hade riktigt, riktigt kul. Så där oförskämt kul liksom! Det är så himla härligt, alla känner alla, man han någon koppling med precis var enda en och slutar aldrig förvånas över hur liten världen är, framför allt Linköping. Vi har liksom blivit som en liten familj (eller stor släkt kanske man ska säga). Är så fruktansvärt lyckligt lottad över alla vänner tiden so far på universitetet resulterat i. Guld värt! Personer man kan hänga med i alla lägen, personer man kan skratta med så att man ligger dubbelvikt på golvet och gråter, personer man blir lycklig av att umgås med. Jag träffade så otroligt mycket nytt folk i fredags dessutom (och folk personer jag gick mellanstadiet (!) med), blir glad bara jag tänker på det! Landade här hemma framåt morgonkvisten efter att ha avslutat kvällen med allsång i Kärleksköket tillsammans med några utbytesstudenter, haha, och en fin promenad (med bra sällskap) hem genom stan. 

I lördags hann jag med en hel del och avslutade kvällen hemma med mellomys tillsammans med delar av familjen. Skönt att bara hänga i soffan och göra absolut ingenting. I söndags mötte jag upp Signe och Cissela på stan, njöt av det tillfälliga vårvädret, köpte med oss mat och gick hem till Christoffer där vi spenderade hela eftermiddagen/kvällen. Så värt.

Hörrni, vissa helger är lite bättre än andra. Det bara är så. Och man vet att det har varit en grym helg när man bara har 2 tagna foton i kameralbumet, har inte haft tid att ta kort, har haft för kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0