130220

Bekräftelse. Har ni tänkt på hur viktigt det är? Trots allt. Man mår bra av det, det bara är så. Äkta bekräftelse. Idag har jag inte träffat en enda jävel. Inte en enda (om man bortser från halva Linköping, alla studenter på stadsbibblan och svettiga killar i sporthallen). Ibland kan jag tycka att såna här dagar är sköna, inte idag dock. Men så kommer det där lilla smset, "bra jobbat hörru!" och kort därefter skriver min fina vän till mig på Facebook och berättar hur grym han tycker att jag är. Från att ha varit en pissdag där inget har gått som planerat, känns det plötsligt mycket, mycket bättre. Trots att jag kommer få sitta uppe halva natten och skriva klart min lilla (stora) seminarieuppgift som har deadline imorgon bitti. Love life. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0