131227

Igår sprang vi runt på stan en sväng, gjorde några småfynd, under kvällen satt jag och Mikaela och chitcatade på ett café. Idag gjordes samma procedur om, fast med Maria, min guldklimp i tillvaron. Vi hinner inte ses så ofta nuförtiden, men vi vet precis vart vi har varandra. Har hunnit med en sväng på ute i Tornby, inklusive ICA Maxi. Jag är dock inte på shoppinghumör, allt som circulerar i mitt huvud är inredning inredning inredning x 1000. Planering planering planering. Det finns så mycket fint, men jag vågar inte köpa än. 

DAGENS I-LANDSPROBLEM: Var förbi Mio för att kika på soffor, som så många gånger förr. Höll på att bryta ihop när leveranstiden är 8-10 veckor på de flesta modeller. Jag flyttar ju för tusan om EN VECKA och har inte tid att vänta. Jag vill ha den nu, inte sen. Jag vill mäta i lägenheten på torsdag och köpa soffan på fredag eller lördag. Men men, så var det med det... Jag får dras med min gamla slitna vita IKEA-soffa ett par månader till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0