Mycket vill ha mer.

HERRE GUD vad tiden springer iväg. På gott och på ont. Jag vandar runt på universitetet, precis som vanligt. Inget konstigt alls. Psykologin (c-nivå) har dragit igång med dunder och brak, fullt ös medvetslös. Ett grupparbete, en 45 min-presentation och en individuell uppgift ska in om några dagar. Men just nu är det många tankar som snurrar i huvudet angående hösten och den kommande tiden. Många beslut och alternativ. Vi får se vad som händer och sker. 

Jag saknar att jobba! Har arbetat ett pass denna vecka, en kväll-natt-morgon, och jag håller på att gå i taket av rastlöshet. Saknar det så in i norden! Vi hade dock personalmöte i onsdags, att få träffa chefer, kollegor, vänner och känna sig delaktig i verksamheten är guld värt. Att få höra att man är uppskattad, omtyckt och gör ett bra arbete resulterar i en riktig egoboost, varenda gång. 

I helgen ska jag lämna stan och förflytta mig till Västkusten. Umgås med familj, vänner och släkt. Bara komma bort och träffa dem man tycker bäst om. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0