Live out loud.

 
Ett utval av alla instagrambilder. 

Tiden flyger förbi och jag har så himla mycket att säga, men det är lättast att låta det vara osagt. Den svenska sommaren levererar verkligen i år, att klaga känns löjligt. Jag går till och från jobbet med ett leende, ibland lite för många dagar varje vecka, men jag älskar det, mer än någonsin. Att ta sig över hinder, uppnå mål och frambringa utveckling tillsammans med så fina människor är få förunnat. Jag kan säga det hur många gånger som helst, det här är så himla givande och betydelsefullt (att läsa om sånt här i tidiningarna gör mig så ledsen, jag skäms så oerhört mycket över vissa medmänniskor. Läs!) Kollegorna är topnotch flera gånger om, jag har insett att jag har haft en sån himla tur, en jäkla tur, att fått arbeta och umgås med ett kompetent team som har även blivit nära vänner och nästan "familj". Frukostar tillsammans, "personalfikor" som alltid spårar ur och sena, sena nätter. Utöver jobbet försöker jag ha ett någorlunda "normalt" privatliv. Umgås med mina fina, fina vänner, galna upptåg, njuta av solen, hinna andas och ta tillvara på ledigheten. Imorgon väntar strandhäng med jobbet och sedan episk kväll. Förfest på min takterass och utgång med stora delar av bästa gänget. Längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0