130812

Imorse uppriktigt frös jag när jag cyklade till jobbet, mitten på augusti och jag önskade nästam att jag hade både mössa och vantar. Kan hända att jag är lite frusen, men jag mötte x antal påpälsade cykliser längs vägen. Höst?Jobbade fram till lunch och sen har jag gjort absolut i n g e n t i n g. Sovit och ätit, massor. Tränat lite. Kroppen strejkar. Väcktes av min gulliga kollega som ringde, "nu fan ska vi se till att fixa hösten, imorgon planerar vi". Vi kommer inte få jobba tillsammans, men vi är ändå ett team. Vi alla är ett team. Jag skulle kunna jobba där till den dag jag dör. Imorse möttes jag av öppna armar och en glad tjej som gav mig en bamsekram (vilket jag iofs får varje dag vi ses), "heeej gumman, jag har faktiskt saknat dig!". Observera att jag bara varit ledig två dagar. Finaste. 

Kommentarer
Postat av: S

Var jobbar du någonstans?

Svar: Jag jobbar som vårdare på ett gruppboende :) kan vara världens bästa jobb!
Alexandra

2013-08-13 @ 12:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0