We are the people that you'll never get the best of.

En onsdag som började dåligt och blev bättre och bättre. Försovning, huvudvärk, SPSS-lektion framför datorn hela förmiddagen. Sen högg jag och Cissela tag i plugget och lyckades förstå och räkna ut två typer av test. Att man kan bli så glad för en sån sak är ju nästan löjligt, haha. Träffat fina Azra några minuter och lite spontant hängt med Linus efter skolan. Tråkigt att man inte hinner träffa någon nu för tiden utanför skola och jobb, min kalender har nog aldrig varit så här fullbokad. Annars har jag idag druckit ofantliga mängder kaffe, blivit bokad på massor av jobb nu till helgen och... äntligen skrivit kontrakt på min nya lägenhet!!! Känslan gott folk, känslan när livet åter igen löser sig och det känns bättre än någonsin (har vetat om det x antal veckor, officiellt först idag). Känns så bra! Hårt slit ger avkastning. Gonna be awesome. Vill bara packa ihop allt nu och flytta imorgon! Hold your horses, Alex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0