Things you never say to me.

Det är mycket som snurrar runt i hjärnan nu. Statistik statistik statistik, vad fan som händer i höst ifall jag inte kommer in på något av det jag vill läsa och har sökt (risken är ganska stor då jag för första gången inte har betyg som räcker till), hur sommaren blir med allt jobb (skulle behöva sova 2 månader och inte röra mig ur fläcken) London och killar. Killar. Jobbiga jävlar, men ack så älskvärda. Förutom detta så har jag x antal små projekt på gång. Åh, vill pausa tiden och hinna med allt. Ber om ursäkt för kryptiska inlägg, men tänk på att jag delar med mig av 1% och att det inte är meningen att ni ska förstå alla gånger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0