It's killing me to see you this way.

Igår råkade jag gå upp en timme tidigare, 04:30 istället för 05:30, och rusade in i duchen. Det går bra nu Alex. Var helt hundra på att alarmet hade ringt och att jag försovit mig. Haha. Ja jag behövde ju inte stressa till bussen iaf. Jobbade fram till lunch, lunchade med Anders och Maria och sen föreläsning fram till 16. Ja ni, den här kursen kan bli en utmaning.

Passade på att träna lite kondition under kvällen för första gången på mycket, mycket länge. Har lagt fokus på styrka den senaste tiden, pga vissa orsaker (bl a benhinnorna). Kroppen är helt ur balans för tillfället, men man får göra det bästa av situationen och kämpa på. Är lite imponerad över mig själv att jag sen 1 januari faktiskt har tränat regelbundet, flera dagar varja vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0