I need your love.


Jag har hängt med grabbarna två kvällar i rad, fredag och lördag. I fredags var jag på Villevalla med Erik x 2, Jeppe, David, Christoffer, Måns och Robin. Igår var det "grillpremiär" (läs steka korv i Jeppe och Eriks korridorskök) i ett regnigt Ryd med ett 20-tal underbara människor. Jäklar vad kul jag har haft! Druckit öl, Jägermeister och whisky, pratat wrestling och MMA, lovat att prova rugby, visat mina skills gällande armbrytning, diskuterat fram den perfekt kvinnan och bevittnat x antal luftgitarr-/trumsolon. Kört kubb inomhus i korridoren mot tyska utbutesstudenter, dansat tills vi legat i en hög av utmattning, sjungit för högt och blivit avbrutna av störningsjouren. Druckit för mycket, nikotinkickar och skrattanfall. Åter igen tajmat mitt liv med en viss man och avnjutit Donken-käk tillsammans framåt morgonkvisten.

Kan dra följande slutsatser: efter en viss mängd alkohol åker skjortan av, killarna kan alla 90-tals hits (läs Aqua, Spice Girls och Westlife-style) betydligt bättre än vad jag kan och är otroligt fåfänga, nojiga och alldeles awesome. Gotta love them. Känner mig så otroligt lyckligt lottad som har träffat så här fina killkompisar. Underbar helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0