Måndag.



Ni vet känslan när ingenting, precis ingenting, går som man vill? Stort som smått. Hopplöst jobbigt. Imorgon är det tisdag, sedan är det onsdag, ONSDAG. Jag är så värd den här lilla semstern, femtio gånger om. Visst är det underbart när man faktiskt kan känna så med gott samvete? Det sjuka är att det där jäkla horoskopet alltid stämmer (och jag tror inte ett skvatt på sånt). Hade en väldigt intressant föreläsning idag (vår föreläsare är ju störtskön!) och några effektiva timmar på bibblan. Trots att ena boken är på engelska, lite för tjock och att jag inser det faktum att jag aldrig hinner läsa det som läsas ska till tentan nästa vecka så är den faktiskt riktigt, riktigt bra. Så bra att jag inte ens reflekterar över att den är på engelska. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0