Budapest ur mitt perspektiv.

















Som lovat, Budapest. Ny kamera i en ny stad, en utmaning! Men jag ger mig själv godkänt. Alla manuella inställningar är en djungel, men jag är för envis för att använda auto (vissa av bilderna är Instagram). Jag har dock inte bestämt mig för vad jag tyckter om staden än, nytt blandat med världskriget, vatten och natur med betonghus, billig mat och underbar god öl (11 kr för 0,5 liter!), Starbucks, vissa väldigt trevliga ungrare, vissa mindre gästvänliga, galen trafik, +30 och sol, milslånga promenader, turistande, termalbad, massage, shopping. Men en sak är säker; det var några riktigt fina dagar med lillebror! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0