Breakfast.



Jag önskar att alla helger vore så här. Perfekt avvägning mellan det jag älskar mest! Jobbat sen igår lunch, kom hem för någon timme sedan och har precis njutit av nybakat bröd, färsk frukt och kaffe. Linköpings Posten och Nyhetsmorgon i bakgrunden. Hur gammal är jag egentligen? För att tjata lite: love my job. Grymt fin söndag, utflykt och söndagsmys framför tvn med hela gänget samlat. Finisar. Träffade min nya kollega imorse, vet ni hur bra det känns att det finns två stycken som har jobbat mindre än mig och inte har lika bra koll på läget?! Nu ska man ju såklart inte "rangordna" i någon hierarki, men vad tusan, jag har hoppat upp ett par snäpp! Nu dags för dusch och sedan föreläsning! Kickar igång en ny kurs idag. Utvecklingspsykologi! Ser fram emot den, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh gud så gott det där såg ut! :D Vill också kunna baka bröd, men min ugn funkar inte haha...
Skönt, verkar som att det är bättre nu. Att man ska behöva vara på botten för att det ska kunna vända, det är ju lite synd. Kram på dig

2012-09-17 @ 11:11:42
URL: http://sarakarinemilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0