Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd. Jag vill känna mer, se mer än jag ser.

Hahahaha är ungefär allt jag har att säga om dagen. Typ. Väldigt intressant föreläsning dock, jag gillar verkligen den här kursen so far. Mötte upp Maria för lite afternoon tea (hoppade ölen), te och scones med andra ord. Nya fiket/restaurangen på campus = I'm in love. Så himla fint. Hela lokalen andas L o n d o n, en balandning av Starbucks mysiga soffor, Nettans och mitt stammishak och ett engelskt bibliotek. Stor gilla på den!

Time to sleep, om jag kan få herrn att sluta smsa. Mitt liv är lite upp och ner och jag vet inte alls vad jag vill. Känner ni igen er? Men jag är glad att jag har träffat så fina killkompisar på sistone och jag älskar vårt lilla "gäng". Plus att hösten är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0