Happy, happy girl.

På pluskontot idag:

1. Har förlängt kontraktet på min lilla lya till sommaren. LYCKLIG TJEJ! All jävla press försvann på 1 sekund. Tack för alla grattis-sms! 
2. Haft sista seminariumet för denna kurs idag, har aldrig skrivit så här många äckligt svåra och dödsseriösa inlämingsuppgifter tidigare.
3. Fått finaste komplimangen, "det är lite Blair Waldorf-feeling över dig idag!". 
 
I förmiddags var Alex 70+ i full fart. Storstädning, tvättstuga, ICA (jag och resten av PRO förmiddagshandlar!). Plus plugg. Sen fixade Emelie och jag allt hos Stångåstaden och uppdaterade varandra över en kopp kaffe hos mig (eller ska jag säga hos oss?!). Skön tjej det där. Precis pratat med världens finaste människa, nu ska jag lägga mig ner i soffan, upp med fötterna på bordet, äta middag, titta på Gossip Girl. Fan vad jag ska njuta! Och invänta kvällens gäst. Känner mig 1000 kg lättare! 

Kommentarer
Postat av: azra

grattis gumman, känns som att ja har NOLL koll på va som händer, sorry!

puss

Svar: Tack :) Jag har noll koll på dig med just nu!! Vi måste ses!
Alexandra

2012-10-13 @ 17:40:25
URL: http://azraz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0