We are young, so let's set the world on fire.

Drog igång terminens sista kurs idag, handledning och coachning. Verkar kul! Skön lärare ny gruppindelning. Men jag klagar inte, Limpan och jag hamnade i samma plus tre andra störtsköna grabbar som jag hängt en del med under våren. Kan bli bra det här! Checkade av ett par timmars karriärplanering i eftermiddag, love it! Kommer till nya insikter varje gång och får bekräftelse på att jag är på rätt spår. Den här våren har verkligen satt fart på min inre motivation och öppnat upp för nya vägar. Fick höra av en annan deltagare på karriärplaneringen att jag inspirerar henne, sånt värmer! Himla kul att höra. Kan jag inspirera en människa är jag mer än nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0