We are shining stars, we are invincible, we are who we are.

Just nu är jag genuint glad. Har en bra feeling gällande det mesta. Ska bli så skönt att flytta, börja om igen. Vet inte vad det är, men det känns bara så fruktansvärt rätt. Att flytta till andra sidan av stan, bo i en vanlig lägenhet (bor i en studentlägenhet nu), ny miljö, nytt område. Lämnar Karlsson och Karlsson, blir granne med en annan Karlsson och bor några min från Sanne, som är hemma över sommaren. Kommer att bo alldeles vid Stångån, nyanlaggd sandstrand, volleybollplaner, grillplats. Sommaren är räddad! Lägg till heltidsjobb, en distanskurs och vänner och ni har min sommar i ett nötskal. Lite för bra liksom. Men än är det några veckor kvar till sommaren, så jag passar på att skratta mig igenom dagarna i skolan med fantastiska människor och en kurs som är så jäkla bra. Checkade av intressantaste föreläsningen idag so far på universitetet, bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0