VG!




Vaknade utvilad till solsken och med en känsla á-la-skolavslutning, kaffe och maffig frukost framför tvn, MEDvind till skolan. Hängt nere i G-huset idag, i samma sal där allting började i augusti. Tänk om jag då, när jag blev indelad i fantastic-four-gruppen, skulle vetat hur jäkla bra allting skulle bli det kommande året.. Vet ni vad? Jag och Linus satte ett solklart och välförtjänt VG på vår uppsats! High five på den. Sjukt fin känsla att bli överöst av beröm för ett välskrivet arbete, händer ju inte allt för ofta nu för tiden. Har haft en massa praktiska övningar med grymmaste coacherna idag fram till kl15. Älskar att det äntligen, bättre sent än aldrig, är lite praktiska moment inlagda! Fruktansvärt givande. För att citera Julia, "Alexandra, det här kan nog vara din grej". Benägen att hålla med, kul kul kul! Annars en härlig lunch med stora gänget, plugg med Jesper och Cissela, långt samtal med finis och det obligatoriska men ack så viktiga momentet: störa Linus när han pluggar. Har blivit världsbäst på det. Hur ska det gå i höst? Fan vad bra jag trivs just nu!

Kommentarer
Postat av: Lisa, studentliv och politik

hihi taaack!

enda veckorna jag kan åka, har sista tentan den 4e juni och sen börjar jag jobba 25e.. Så jag jag hinna träffa alla (bebis är viktigast såklart!) så blir det då :/

2012-05-18 @ 17:57:07
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0