Valborg.








Spenderade hela dagen på universitetet igår, Limpan och jag. Har nästan fått rutin på det nu, tidiga mornar och sena kvällar. Mötte upp en fint gäng efteråt, grillade, festade. Fin Valborg. Kan inte den mest lyckade, men kul fram till midnatt! Har fått höra lite rykten/skvaller om mig själv på sistone, tänk så galet fel folk kan ha! Så länge som rykten /skvaller håller sig på en "okej" nivå kan jag nästan känna att det är lite spännande, haha. Men gränsen är hårfin. Vaknade i morse vid 06-tiden av att jag låg i soffan och att solen sken på mig. Fattade nada. Men på någon konstig vänster föredrar jag att sova på soffan när jag inte är nykter. Sov vidare fram till 12-snåret, tog en lång dusch och stekte pannkakor till brunch, plus massa kaffe och en smoothie. Perfekt. Linus och jag smsade varandra exakt samtidigt och skrev "Lever du?". Galet läskigt sånt där. Möttes upp vid 14:30 lagom sega båda två, hängde på universitetet, blev klara med uppsatsen. SJUKT NÖJDA!

Kommentarer
Postat av: azra

mmmmmmmm du kan ju smsa din vän o berätta om ryktena!!!!! PUSS

2012-05-02 @ 19:20:38
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: azra svarar

det kan du också göra men din vän vill ju veta direeeeeekt ;)

2012-05-02 @ 22:43:06
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0