Friday.

Måste bara säga att jag är så jävla glad. Allt bara rullar på och jag verkligen njuter av varje sekund, orkar inte oroa mig över någonting. Skolan är helt fucking amazing, trodde aldrig att jag skulle säga det och verkligen stå för det. Har träffat så mycket fint folk på sistone, människor man klickat med på två sekunder. Oslagbart! Gruppen är klockren, på alla sätt och vis. Fnittrade oss igenom seminariet idag och efteråt tog Linus, Maria, Frida och jag en lång fika. Skrattade så att vi grät om och om igen, vi är på exakt samma plan, bättre blir det inte! Igår mötte jag föresten upp ett gäng på NH och gick på studentspex, SÅ HIMLA BRA! LiU's bidrag till SM nästa helg. Blev så jäkla impad av Erik och Robin som båda var med, äckligt duktiga! Natta och jag satt i publiken och var lite stolta. Toppar upp senaste dygnet med en mysig lunch, F's födelsedagsfirande och fredagsmys med Azra och Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0