30 maj.






Idag hade vi så kul i skolan att vi inte ens ville gå hem. Precis som det ska va! Idag, för exakt ett år sedan, satt jag på Heathrow, sa hejdå till fina London, drack en sista frappe på Starbucks och flyttade hem. Helt galet! Det senaste året har minst sagt varit händelserikt. Flyttade hem till Sverige, föräldrarna skildes, flyttade med mamma, började plugga på universitetet, träffade världens underbaraste vänner, flyttade hemifrån, haft en sjukt bra vår, lyckats få ett jobb som jag egentligen inte har formell behörighet till och på söndag är det dags att flytta igen. Allt går om man vill. Jag har mått så sjukt jävla dåligt, jag har mått så fantastiskt bra. Jag har varit ledsen och deprimerad, jag har varit glad, lycklig och lite kär. Kan känna att jag som människa har växt något otroligt, låter klyschigt och jag har sagt det tusen gånger, men så är det. Har hunnit med så sjukt mycket sen jag tog studenten och jag är så jäkla glad att jag jag tog steget ut ur the comfort zone och inte blev kvar på hemmaplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0