120529

Idag mina vänner har jag fått nyckeln till nya lyan! Lycka. Känns bara så himla rätt. Flyttar nu i helgen! Annars så har jag mest hängt på universitetet med gruppen idag, inte så mycket arbete utan mest prat. Har insett att jag har en vän som har precis lika mycket problem med astma och allergi under sommarhalvåret som jag har, sitter och delar med av oss av tips på bra receptbelagda mediciner. Haha, vadå vuxenpoäng?! Tur att jag har honom, har cashat in så mycket vuxenpoäng under det senaste året att jag känner mig som 25, minst. Annars är det mycket som är på G just nu; slutspurten i skolan, en flytt att förbereda, papper hit och dit som ska fyllas i och skickas in, planering av jobb, möten här och där och introduktioner/utbildningar samtidigt som man ska hinna ha ett liv vid sidan om. Ska bli så himla skönt när allt är klart och man bara kan njuta. Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0