120521

+
Himla varmt ute nu förtiden, kunna cykla i tunn tröja till skolan på morgonen och solbrillorna på näsan är ju inte fy skam!
Dagens mycket effektiva pluggtimmar. Få till antalet, men givande. Tentan känns inte längre som en omöjlighet.
Min helt outstanding grupp just nu, ofattbart bra hela högen. Trivs som fisken i vattnet.
Min middag. Jag borde bli kock!

-
Min stalker. Yes, har en efter mig. Ofattbart men sant. Imorgon slår jag ihjäl honom. Pallar inte.
Allergi, astma, kvavt väder. Sämsta kombon. Jag funkar inte just nu.
Natten som var. Vid 0300 låg jag fortfarande och stirrade i taket. Gav upp, la mig i soffan. Upp och hoppa vid 0615! Förmiddagens föreläsning. HERRE GUD. Jag skulle tagit sovmorgon. Förstod nada.
Min garderob.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja, jag kämpar på :) Sista rycket nu! Så himla skönt att det snart är slut, fast lär ju sakna det sen...



En stalker!? Hjälp vad läskigt! Men känner igen mig i det där med att inte kunna sova, låg och hostade till typ halv två i natt så var ju helt okoncentrerad hela dagen. Och mina kläder vill jag bara slänga bort nånstans för tillfället. Men sommarvädret är ju väldigt härligt i alla fall :)



Kram!

2012-05-22 @ 19:54:46
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0