Fan vad fint.








Senaste 1,5 dygnet. Trots tentaskrivande; världsklass. Linus väl valda ord och Eriks tumme säger allt. Firade lite spontant inlämningen av tentan igår med en-två-tre-fyra öl på Baljan med lite skönt folk från klassen. Sen vidare mot Örat för mer alkoholkonsumtion och mat (plus häng med smarta läkarstudenter) innan vi till slut hamnade på Överste Mörner där kvällen avslutades. Skaffade en ny bästis, hon heter 91:an. Hon och jag mot världen. Plötsligt är jag inte yngst i klassen! Fast jag klagar inte, hänger mer än gärna med 85:orna. ÄLSKAR KLASSEN. 3-4 timmars sömn och imorse kilade jag och Lina tidigt som tusan ner till H&M för VIP-shopping innan öppning och frukost på Espresso House. Långpromenad, powernap, möte och en sväng till Steve's och på stan för att möta upp lite fint "gammalt" folk. Ah. Imorgon står Bästkusten på schemat! Kan inte bli annat än bra.

Kommentarer
Postat av: neli

härliga bilder =)

2012-03-31 @ 12:30:04
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

varsågod tjejen =)

åh jag älskar den massor... hoppas du får en fin söndag =)

2012-04-01 @ 10:47:17
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0