120325






1. Nytt svart skal till iPhonen (plus skyddsplast till fram + baksida). Det var på tiden. 20 spänn totalt, eBay. Catchiiiing. Väldigt nöjd! Plus att jag har fixat till brillorna, de var lite snea av olika anledningar (...). Haha. 2. En del av fredagens lunch. 3. Älskar att hänga på gymmet. Kul när man faktiskt märker att det ger resultat och en starkare kropp. Lårabduktionen är den enda maskin jag någonsin kommer att kunna (och kan) maxa vikten i. Märks att man är hästtjej i grund och botten, benmusklerna sitter där de ska. 4. Just nu: tentaplugg och ett glas vin. Fint. Jag har inte ens lärt mig vad kursen heter och tentan drar igång imorgon. Känns stabilt!

Kommentarer
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Åhhhh, jordgubbar, GE MIIIIG!! Brutts, vad tror du om en Bosses på onsdag, eller har du fullt upp med tentan?

2012-03-26 @ 08:34:39
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Är helt fullbokad nästa helg, besök duvet :P

2012-03-26 @ 16:25:09
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Alexandra! Kan du inte berätta mer om vad du pluggar? Är det ett program eller sätter du ihop egna kurser?

2012-03-27 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0