Queen of fucking everything.

Tisdag = veckans mest effektiva dag. Gått runt i min USA-tröja, tänkt på fina Anna som gjorde min dag, pluggat som en tok. Det är väl dumt att klaga på det fina vädret, men fy fan vad varmt det var på bibblan. Fåtöljerna vid glasväggen kokade, observera att det är bara mars. Så vi fick hänga ner i "källaren", Limpan och jag. Storhandlat med mams, frysen och kylen är proppfull. Fint ska're va. Plånboken tyckte dock inte det samma. Var på bodypump nu ikväll med Pia, älskade det SÅ HÄR MYCKET. Min grej, helt klart. Imorgon kommer jag dock inte kunna röra mig. Har hört skräckhistorier från mina kompajoner. Ha! Föreläsning 0800 imorgon, kill me. Älska ämnet, hata tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0