Måndag.

Alltså ni förstår inte hur kul jag faktiskt har det i skolan. Längtar liksom efter att gå dit, varje dag. En skön 2-timmarslunch med gruppen (I'm in löööööv), galna upptåg, pepp-talk, skratt. En föreläsning om ledarutveckling, har inte en aning om vad den handlade om men vi hade kul. Jag och Linn satt som två 5-åringar och fnittrade, skrattade, spelade spel. Väldigt givande! Fick ett samtal från en person, min gamla tränare, som jag faktiskt har gått och tänkt på de senaste veckorna (Marcus i min grupp är nämligen så fruktansvärt lik honom), han mer eller mindre erbjöd mig jobb (hästrelaterat). Synd att jag pluggar och är bosatt i "fel" stad då, för ett par år sedan skulle jag dödat för det här jobbet (och det känns bara så JÄVLA BRA rent ut sagt att JAG var den första han tänkte på och inte alla andra fjortistjejer som fjäskade dag och natt för honom. Så, var tvungen att säga det. Egoboost x 1000). Nu ska jag kila ner till bibblan och rena mitt samvete, tenta om EN VECKA. Känns inte så bra kan jag meddela. Men nu ska vi inte vara negativa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0