Keep up the good work.




Igår läste jag klart allt som ska vara läst till nästa veckas tenta. Nytt personligt rekord, har aldrig varit klar i så god tid och ändå haft noll koll. Den röda tråden saknas om man säger så. Tog en morgonpromenad, hängde på bibblan under förmiddagen, lunchade hemma, föreläsning till kl 17 och powerwalk med Lina på kvällen. Idag unnade jag mig en sovmorgon (nödvändig: sova bort migränen) och cyklade ner till bibblan. Pluggade lite, slappade/halvsov i en fåtölj och läste Cosmo i solskenet, långfika med Linus och massa prat. Fint! Älskar att umgås med kloka positiva människor som leder mig åt rätt håll, uppmuntrar, peppar, ger förslag och lyssnar utan att på något sätt döma. Ibland är det så himla mycket lättare att prata med människor man bara har känt ett par månader. Pallrade mig till gymmet efteråt, har verkligen saknat det. Förkylningen har dock satt sina spår på konditionen. På tal om absolut ingenting så älskar att alla killar jag umgås med har frågat om jag har nya Converse, vilket jag inte har. Ett år på nacken men förvånadsvärt rena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0