Sunday.





Den här veckan alltså, herre gud. Sjuhundra miljoner saker varje dag. Nu kommer ni att skratta, men jag har t o m fått skriva to do listor med klockslag för att hinna med allt, haha. Och det gick! Har haft tre dagars introduktion på jobbet, känner mig som Bambi på hal is och jag befinner mig långt utanför min comfort zone. Är livrädd för att göra fel, säga något olämpligt, behandla någon på fel sätt eller missa någon viktig punkt i rutinerna, men jag älskar det! Största utmaningen på länge. Har varit på delegeringsutbildning via LSS (får nu lagligt dela ut och handskas med medicin, även narkotikaklassad), dragit igång sommarkursen och pluggat lite smått, träffat ped-folk på uni, träffat släkt i fredags hos mamma, hängt med så mycket om möjligt i fotbolls EM, fixat med hur mycket papper som helst (Stångåstaden, Studentbostäder, försäkringar, F-kassan, ännu mer grejer till jobbet, plugget) och massa småärenden. Har hunnit med allt förutom mig själv, vilket resulterat i en hejdundrande migrän hela helgen = sovit. Nu har jag en oplanerad vecka framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0