Closer to you, my dear.

Har som ni säkert märkt svävat omkring på moln den senaste tiden, har haft så jävla kul och varit så glad. Men nu dog allt då alla mina följeslagare plötsligt lämnade stan på samma gång! Fina Sanne kom hem, vände i dörren och drog till Turkiet. Lisa är i Kroatien, Linus på fotbolls EM i Ukraina, min underbara Frida har flyttat hem till Strängnäs för gott, Lollo har flyttat tillbaka till Västervik igen, Natta, Cissela och Erik är tillbaka i hufvudstaden, bara för att nämna några. Kvar är jag. Det är nu man inser hur beroende man har blivit av en himla massa fina människor. Skönt med sommar, men den har sina baksidor, helt klart. Blev dock lite extra glad igår när det spontant trillade in sms från min favorit som tänkte på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0