Jobbhelg.

Jobbhelg, check. Älskar mitt jobb mer och mer för varje dag som går! Lördagen höll världsklass. Vaknade på rätt sida, pigg och utvilad, träffade Linus innan jobbet och sen bestämde Tom och jag att dra med hela gänget på bio. Såg den nya svenska filmen Cockpit! Rekommenderas! Sedan lagade vi en stor och god middag och hade mys framför tvn hela kvällen. Söndagen började himla fint men gick utför på 1 sek, slutade med ambulans och grejer. Men det gick bra! Vi redde ut situationen med bravur. Avslutade med en rejäl söndagsmiddag (jag och Tom håller världsklass när det gäller matlagning, mästerkockar!) och några timmars övertid. Lär mig så otroligt mycket för varje dag som går, låter klyschigt, men jag växer som människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback