Hard work, work.



Tja! Vad har ni gjort i veckan? Jag har spenderat 72h på jobbet (well, lite sovande jour inräknat där). Men vet ni? Jag har haft så jäkla kul! Men det känns i kroppen, fysiskt och psykiskt. Helgen har varit klockren, har haft så himla kul tillsammans med Tom, en kollega, när vi har jobbat. Annars har jag inte hunnit med allt för mycket under veckan, en middag med min käraste, massor av promenader, stan med bästis, för lite sömn. Plus i kanten: lärt mig massor av teckenspråk. Sommaren utmaning! Kom hem för ett par timmar sedan och totaldäckade på två sekunder. Imorgon: LEDIG.

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Skönt att vara ledig, det är jag med!:) och tack!

2012-07-02 @ 19:49:39
URL: http://linnealindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0