Friday 13th.





Ingen otur för mig inte. Lyckades knipa de sista skinnbootsen, i rätt storlek, färg, modell, pris. Ja, allt. I'm in love. Så fina. Nu kan hösten komma. Någon mer än jag som älskar att höstkläderna börjar trilla in i affärerna? Pluggat lite grann och insett att jag har koll på läget (intalar mig själv det). Invigt min nya eBay-fyndade väska, I'm in love här också. Hängt på jobbet hela eftermiddagen/kvällen, man kan ju inte annat än bli glad när sötis kommer och "springer" mot en, kramar länge och hårt och viskar "gullunge, du är min lilla prinsessa, du ska jobba hela helgen va?" i mitt öra. Ja ni ser ju, jag trivs. Kör hela helgen tillsammans med Tom, kan inte annat än bli bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0