VG, cheeeeeeeck.

Alla timmar på bibblan den senaste veckan gav resultat! Satte ett klockrent VG på duggan. Sjukt kul! Fördel med dugga är trots allt att det är korta frågor och man får svar direkt. Men lätt var den inte, nej. Tur att man hade pluggat. Är så himla glad att det gick vägen för alla mina favoriter!

Tog en sväng på stan efteråt med Sanne och oj, oj vad mycket fina inredningsgrejer jag hittade till en framtida lägenhet. Köpte dock inget. Ska väl inte sticka under stolen med att jag på allvar är på jakt efter en lya inne i stan, ringer, mailar, tittar, hoppas, bönar och ber. Känner att jag måste ha mitt egna nu, kvävs här hemma. Det känns ganska så värt att ta studielån faktiskt. Att bo hemma när man snart är 21 har aldrig riktigt ingått i mina planer innerst inne. Vi får se vad som händer och sker. Gäller att ha en jävla tur.



Kommentarer
Postat av: Lisa, studentliv och politik

blir det varannan helg mys då?? HOPPAS du hittar en i närheten av mig, menar, vem vill inte ha en granne som lyssnar på soundtracket till Harry Potter på högsta volym kvart i elva :P Nevars, men längtar tills du bor nära stump!!

2012-01-09 @ 22:47:09
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Har faktiskt insett att HP-musik är den bästa pluggmusiken för mig, haha, inte helt normal, jag vet :P

2012-01-09 @ 23:18:44
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt då =D grattis!

2012-01-10 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0