NEW IN.



Det känns lite löjligt att hänga framför datorn en lördagskväll, men äsch, vad tusan (insåg att jag inte är ensam, typ halva klassen hänger på Fb ikväll, PLUGGHELG). Pluggat på bibblan med Jessica idag, 5 timmar bara flög förbi. Och blev vi något klokare? Nja. Gick en sväng på stan innan bibblan öppnade och gjorde bästa fyndet ever tror jag. Har gått och kikat på en jättemysig jacka hela hösten/vintern men tyckt att den har varit way too expensive för min studentekonomi (1999kr, på Solo). Idag sprang jag på den igen, 75% rabatt! Kunde inte låta bli, FYND. Jättevarm och gosig, så nöjd så nöjd. Som vissa av er vet så har jag gått och trånat efter en grön jacka de senaste månaderna (plötsligt älskar jag grönt), nu har jag äntligen en i mina ägor. Check. Perfekt tajming eftersom det plötligt är kallt och vitt ute. UNDERBART. (Fota utan blixt med iPhonen i ett mörkt rum var dock ingen succé)

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilket bra fynd! Älskar sånt :D Och vad skönt med en varm jacka, verkar som att det blir kallt nu...

Har ni redan börjat skolan igen, eller har ni nån tenta snart? Och vad pluggar du nu igen, pedagogik eller nåt sånt? Bara undrade haha.

Sv: Ja, blev väldigt glad :) Absolut, och det är jättebra när man springer för den har som en app för det, så sen när man kopplar in den till datorn får man upp alla gånger man har sprungit och hur långt det var!

2012-01-08 @ 13:13:43
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0