Måndag 16 januari. Life goes on.

Ahh. Fin dag. Det känns dock som om vi aldrig blir klara med rapportjäveln. Den ska in imorgon och en presentation ska planeras. Ehh, ja, ett VG i slutbetyg kan jag ju glömma. Men ett G är alltid ett G och på fredag har jag checkat av den första terminen på universitetet. Kilade iväg till Campushallen efter x antal timmar plugg i HumSam, Jesus Christ vad folk det är på gymmet just nu. Alla dessa nyårslöften om att börja träna... Knökfullt. Ett kort konditionspass och sedan knatade jag iväg till the middle of nowhere för att ta 2:an, som jag i princip never ever åker, till resec. Tydligen tänkte någon precis samma tanke vid exakt samma tidpunkt och kom springande i regnet från ingenstans. Linus. Fint med sällskap. Vi höll på att bli grannar, igen, för andra gången. Hoppades så. Men nej, det där med lägenhet vill sig inte riktigt för min del. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0