LÖRDAG.

Däckade totalt och sov som en stock fram till 11-tiden idag. Har insett att 5 timmars sömn/natt inte fungerar i längden (läs en vecka i sträck). Idag ska jag inte röra en enda grej som har med skolan att göra, ska bara vara ledig. Igår hade vi himla kul, ett pinsamt roligt genrep inför en generad lärare, haha. Det var så kul att jag ska inte ens försöka återberätta det. Var på IKEA med min sambos och hittade massa fina saker som jag skulle vilja ha vid en eventuell framtida flytt om sjuhundra år. Nu ska jag ta tag i mig själv (har universums konstigaste förkylning som har satt sig på mina ögon) och åka till jobbet och fixa lite grejer. Senare blir det en tur till Linköping med Azra, har en del att catcha up och en present att inhandla.

Kommentarer
Postat av: azra

tack för igår gumman! <3

2012-01-15 @ 22:05:24
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0