Svävar på små rosa moln.





HEJ buddies. What a week. Det har hänt så sjukt mycket. Dragit igång nya kursen på allvar med fyra feta föreläsningar vilket resulterade i massor plugg. Fast kul plugg, inte suck-jag-måste-plugga-plugg. Hängt med Sanne, som egentligen har övergett mig för Karlstad, och mina gamla ped1:or. Shoppat. Konstaterat att mina friends befunnit sig utspridda över hela världen under förra veckan (allt från New York och London till Teneriffa och St Anton). Fikat en himla massa, inte orkat träna lika mycket.

I torsdags, plötsligt så hände det, JAG FICK EN LÄGENHET! Intensivt letande gav resultat. Skrev kontrakt, i fredags fick jag nyckeln, flyttade i lördags. X antal rundor till IKEA och nu sitter jag här, i min fina lilla 1:a. Min allra första lägenhet. Jag är så kär i den så det är inte klokt. Det var jag och den från första sekund. Allt känns så himla rätt och lite för bra för att vara sant. En fin och fräsch lägenhet i centrala Linköping, nära till stan, nära till universitetet. Idag mina vänner GICK jag för första gången i mitt liv till skolan. Jag gick! Inget tåg, ingen buss. Några minusgrader, strålande solsken, snö. Himla fint. Ännu finare var det när jag sprang på en solbränd Lina i Vallaskogen. Bästa grannen! Här kommer jag att trivas.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du fått egen lägenhet, grattis! Måste vara världens härligaste känsla :D

2012-01-31 @ 16:33:22
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/
Postat av: azra

taaaack för updaten gumman <3 vill se bilder på lägenheten också!

2012-01-31 @ 21:30:16
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis!!!

2012-02-01 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0