Förändringsarbete i organisationer.



Jaha, du ska bli lärare? Vanligaste frågan (antagandet) när man berättar att man läser pedagogik. Hell no. Aldrig. Ped2 drog igång idag och kursen heter som ovan, verkar sjukt intressant! Massa nytt folk (kanske 10-12 st från Ped1 och övriga är nya) och världens härligaste lärare, störtsköna! Lätt bästa hittills. Underbar humor! Tvåtimmarslunch med Linus, Jessica och Susanne. Plugg på skolan, en sväng på stan med min fina (jag som inte skulle shoppa något...), plugg på stadsbibblan. Kom hem runt kl 20. Effektiv dag. Tonade föresten håret igår. Resultatet? Minimal skillnad. Utväxten is still there men färgen blev finare, åtminstone jämnare. Så jag är mucho nöjd. Och man kan ju inte göra annat än att älska mina hej-jag-sitter-på-bibblan-och-pluggar-bilder. Veckan ser inte ut att bli så mycket mer spännande än så här - plugg. Ni vet vart ni hittar mig.

Kommentarer
Postat av: azra svarar

haha eller hur bara därför ja tyckte de va fina! :p



De är från New Yorker faktiskt :)

2012-01-24 @ 21:04:33
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0