Torsdag





Tja! Har knappt suttit vid datorn de senaste dagarna, ganska skönt faktiskt. Har haft fullt upp med annat (leva med andra ord). Tisdagen var ungefär som måndagen, föreläsning och lunch med linuslinajessica. Cyklade hem efter lunchen och fick min tvn hemlevererad (himla fin!). Kilade över till Lina och kom hem med en micro, perfekt. Cyklade tillbaka till uni, pluggade ett par timmar i lässalen, gick till Campushallen och tränade. Sprang några km på bandet ("tävlade" med tjejen bredvid, kan hon så kan jag!) och körde ett ordentligt styrkepass för armarna. Hej träningsvärk! Igår fixade jag klart grupparbetet med gruppen, lunchade med Jessica och Lina och satt kvar i skolan till 18:30 tillsammans och pluggade. Överträffade mig själv lite grann där, 10 tim i skolan, men med fint sällskap funkar det mesta. Idag strejkar dock hela jag, vilket resulterade i en lång sovmorgon. Guld värt! Hatar förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0