120207

Det känns verkligen som om dagarna går i ultrarapid just nu. Fin morgon med pannkaksfrukost, perfekt hårdag, promenad i solskenet till universitetet. Föreläsning under förmiddagen, nästan att jag förstod mig på den. Det är kul med ny klass, 45-50 okända personer, men ändå sitter vi där, vi gamlingar, tillsammans. Jessica vid min ena sida, Linus vid den andra. Fnittrar, skrattar, suckar. Långlunch, plugg och sedan en lång fika tillsammans alla tre framåt eftermiddagen. Kilade ner på stan för att försöka hitta gardiner nu ikväll, nästintill omöjligt. Svårt det där. La pengarna på ett par skor istället. Ja, så kan man också göra. Måste nog erkänna att jag älskar att köpa just vinterskor. Har lagat mat till ett helt kompani (matlådor, check!), tvättat (bästa tvättstugan, seriöst!) och försökt plöja igenom lite litteratur till morgondagen. Går inget vidare, min hjärna totalstrejkar. Min kognitiva förmåga är utnyttjad till max. Morgonkaffe på universitetet kl 0900 med bästa. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, visst är de fina? :) Älskar alla bilderna där också, finns så otroligt mycket! Tack så mycket! Det är bra, fast väldigt mycket att göra så inte mycket tid till att blogga. Har projektarbetet som snart ska lämnas in och dessutom kursprov i matte E nästa vecka, så det är mindre roligt kan man säga... Hoppas allt är bra med dig också! Verkar som att det är bra :) Kram

2012-02-08 @ 17:39:35
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0